”Menestys on sitä, että sekä asiakas että työntekijä ovat onnellisia.
Uskomme, että analysoimalla tunteita yhteydenpidosta lisätyn todellisuuden avulla, voimme parantaa asiakaskokemusta ja työtyytyväisyyttä.”
Terje Ennomäe & Lauri Ilison
Founders @Feelingstream
2019-
8
HENKILÖSTÖ 2019
–
HENKILÖSTÖN MUUTOS
439
LIIKEVAIHTO 2019 (keur)
51%
LIIKEVAIHTON MUUTOS
–
KÄYTTÖKATE 2019 (keur)
Vaikuttavuus
Sinun ja minun saama kohtelu muilta vaikuttaa paljon siihen, miten minä ja sinä kohtelemme muita ja miten me suhtaudumme ympäröivään maailmaan. Merkittävä osa meidän tunnetiloista syntyy siitä, miten meille puhutaan ja miten meihin suhtaudutaan juuri sillä hetkellä.
Feelingstreamin avulla analysoidan näitä tunnetiloja reaaliajassa ja ohjeistetaan täydennetyn todellisuuden avulla yrityksen henkilöitä toimimaan oikein. Samalla voidaan estää myös asiaton tai moraaliton käytös yritysten myyntihenkilöiden ja asiakkaiden välillä. Myöhemmässä vaiheessa teknologiaa on mahdollista hyödyntää kaikessa ihmisten välisessä kommunikaatiossa.